JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی

JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی
من جواد متولد 1369
نرم افزارهایی را که خودم درست کردم قرار می دهم.

این نسخه از برنامه همان نسخه ی 4 هست . و  برای حل بعضی از مشکلات برنامه برای دانلود  شما عزیزان قرار می دهیم .
قصد داشتم که حل مشکلات را برای نسخه بعدی برنامه قرار بدهم اما به دلیل در خواست های زیاد تصمیم بر این شد که فعلا
قسمتی از مشکلات را حل کنیم و برای شما قرار بدهیم .
- مشکل تغییر رنگ روز های تقویم روی دسکتاپ حل شد .
- در صورتی فورمت زبان سیستم (در بخش Regional Option) روی فارسی نباشد . برنامه کار می کند .
- حل شدن مشکل تنظیم ماه قمری .
- و ... .


 

دانلوددانلود نرم افزار تقویم شمسی ۴.۱

دانلودلینک کمکی دانلود نرم افزار تقویم شمسی ۴.۱

و اما در حال کار کردن در روی نسخه بعدی نرم افزار هستم و می خواهم که از هر نظر کامل و جامع باشد و شاید هم آخرین نسخه
از این نرم افزار باشد . به همین دلیل از شما می خواهم که من رو یاری کنید و اگه به نظرتون قسمتی از برنامه باید حذف بشد و یا
قسمتی باید به برنامه اضافه بشد همچنین مشکلاتی که باید رفع شود و یا هرچیز دیگری که به ذهنتان می رسد در قسمت نظرات
مطرح کنید تا در نسخه بعدی نرم افزار اضافه شود .
دوستانی هم که می خواهند شهرشان در بخش اوقات شرعی به برنامه اضافه شود می توانند نام شهر به همراه استان و طول و عرض جغرافیایی شهر خود را برای من ارسال کنند تا در برنامه قرار گیرد .

همچنین میتونید با عضویت در خبرنامه وبلاگ به صورت رایگان از هرگونه به روز رسانی وبلاگ باخبر شوید. (خبرنامه را در منوی سمت چپ وبلاگ می تونید ببینید )

باتشکر .

نظرات  (۲۱)

سلام
واقعا عالیه،بهتراز این نمیشه
شما گفتی به شما پیشنهاد بدیم برای اضافه کردن به نرم افزار
1.بهتره اخرین تاریخ نصب ویندوز رو به شمسی بزارید یا هم شمسی هم میلادی یا مثلا نماد ماه تولد و فالش رو بگزارید هم بدنیست
بازم ممنون از زحمتی که کشیدید
سلام.خسته نباشید.این تقویم هم در سایت قرار گرفت.موفق باشید.
-----------------------------------
درصورتی که نرم افزار بازی و یا حتی خبری منتشر کردید حتما به من خبر دهید تا آن را درسایت منتشر کنم.موفق باشید
----------------------------------
www.shikblog.com
به نظر من جای یک چیز در قسمت متفرقه کم است و آن روش تبدیل تاریخ هجری شمسی به میلادی و بالعکس است . و روش تبدیل سال قمری به سال شمسی و بالعکس است.
شما نیز میتوانید ((برج))های دوازدگانه باستانی را به برنامه خود اضافه کنید.
سلام
سال نو مبارک
ساعت نرم افزار از ساعت رسمی یکساعت عقب هست باید چیکار کنم مثلا اوقات شرعی یکساعت زودتر اعلام میکنه
نرم افزارت عالیه تا حالا از اینجور نرم افزارها زیاد دیده بودم اما نرم افزارت همه چی داره
به خصوص بخش هشدار که در قسمت نوار پایین صفحه میاد اما نرم افزارهای دیگه پنج�ه ای ظاهرش میشد که دردسر داشت ---این خیلی جالبه
مرسی‏‏‏‏‏‏↳‏
پاسخ:
ساعت برنامه با ساعت سیستم کار می کند و اگر ساعت سیستم را تغییر دهید ساعت برنامه تغییر می کند . همچنین در قسمت اوقات شرعی قسمتی قرار داده شده که در صورتی که در فصل بهار یا تابستان قرار داریم زمان اوقات شرعی 1 ساعت جلو برود, کافی است تا آن قسمت را فعال کنید
سلام آقا جواد
سال نو بر شما مبارک
تقویمتون واقعا محشره(اجرتون با خدا)
موید وپیروزباشید.
سلام
خسته نباشی. نرم افزار خوبی نوشتی. اما انگار درست حسابی تستش نمی کنی
الان try icon نشون می ده 12 روش وامیستی tooltip مگه 11 ولی روز رو درست میگه
روی دسکتاپ هم می گه 11
همچین نرم افزاری روی نسخه 4 دیگه اصلا" نباید همچین مشکلاتی داشته باشه
بنده همکار شما هستم.
امیدوارم همیشه موفق باشید
با سلام و خسته نباشید
حقیقتش من فعلا تازه برنامه ات را نصب کردم و غرض از این نظر تشکر ویژه بود که واقعا خسته نباشید بهت میگم که یه همچین برنامه پر امکاناتی را نوشتی و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دادی جدا دست درد نکنه
بابت این هم که میگی می خوای نسخه نهاییش را بدی بیرون و نظر ماها را خاستی به چشم من با برنامت کار میکنم و نظرام را بهت در نظر دهی بعدی خواهم گفت
باز هم تشکر می کنم ان شاالله که موفق باشی
با سلام
در نسخه قبلی برنامه این مشکلات وجود داشت:
1) بعد از ریست هر بار سیستم تاریخ به طور خودکار (نمایش روزهای ماه قمری و میلادی) رو اکتیو میکرد در حالی که ما اونو غیر فعال میکردیم
2) در بعضی از ریست های کامپیوتر دکمه (جا به جایی تاریخ روی دسکتاپ) فعال میشد بدون اینکه ما اونو فعال کرده باشیم

آیا این مشکلات حل شد ؟
با سلام
جواب سوالات منو ندادید
خودم تست کردم
برنامه هنوز پر از مشکل و ایراده‏
پاسخ:
متاسفانه یادم نیست . اگه میتونید مشکلات رو به ایمیل برنامه بفرستید . ‏Jvd.sft@gmail.com
سلام و خسته نباشی

رو نسخه 64bit ویندوز 7 اجرا نمی شه من .netFramework 4 رو دارم
سلام...
تصور نمی کردم برنامه ای به این خوبی توسط جوان کم سن و سالی نوشته شده باشه...
بهتون تبریک میگم...
من در محل کارم از این برنامه استفاده میکنم و بسیار راضی هستم...
مشکلات کوچکی داره که امیدوارم در نسخه جدید برطرف شده باشه(در حال دریافت نسخه 4.1 هستم!)
حتما نقطه نظراتم رو اعلام خواهم کرد و مطمعنم بسیار انتقاد پذیر هستید و در ورژن های بعدی نسبت به رفع اونها اقدام خواهید کرد!
منتظر نسخه های بعدی نیز هستم....
با عرض سلام و خسته نباشید
اگه نرم افزار همزمان با روشن شدن ویندوز فعال بشه عالیه؟
پاسخ:
کافی هست که شورتکات برنامه رو در فولدر استارت آپ ویندوز کپی کنید.
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۷ فطرس فداکار
باسلام من از تهران هستم اوقات شرعی تهران رو میخواستم
سوال در مورد تاریخم داشتم که یک روز عقب بود که با تغییر ساعت سیستم درست شد
واقعا نرم افزار عالی هست
باتشکر و سپاس فراوان
پاسخ:
اوقات شرعی تهران در برنامه هست .
سلام علیکم
1.مدیریت کاغذ دیواری اضافه است چون در ویندوز 7 خودش موجوده
2.ساعت هم اضافه است
3.اگر به جای ذکر روز یاداور می گذاشتی که بتوان در ان هر چیزی را مثل چک ،وعده،تاریخ ازدواج و تولد و ....می گذاشتی که بتونه در همانروز یا قبل از ان روز طی چند بار متوالی به دلخواه نشان بده و قابلیت تغییر پنجره فونت رنگ و اظافه شدن در تاریخ همانروز در تقیم را بده بهتر بود .
4.احادیث هم اضافه است یا اگر بتونیم انهارا کم یا زیاد بکنیم بهتره چون بعد از یه مدتی تکراری میشه .
5.اضافه کردن فایل صوتی اذان جهت زمان اذان و قران از چند دقیقه قبل با قابلیت تغییردعا و قران.
6.یه نرم افزار است به نام منبه الذاکرین که در زمانهای متوالی ذکر را به زبان عربی می خونه البته ذکرهاش محدده ولی اگر کاری بکنی که ذکر صوتی رابهش بدیم و ان به صورت تکرار انواع ذکر را بخونه بهتره
از اینکه خواندی سپاسگزارم نرمافزارت خیلی جالبه موفق باشی اگه میشه یه پیغام برام بفرست ببینم پیشنهاداتم چه طوره
6.
با سلام وبلاگ خوبی داری نسبت به خیل از وبلاگای دیگه واقعا از هر نظر بهتره
موفق باشی
فقط می تونم بگ نرم افزار عالیه از هر نظر فقط اگه بشه از سی پی یو کمتر استفاده کنه بهتر میشه
واقعا خسته نباشید
عالییییییییییه
سلام با تشکر از زحمات شما و حسن سلیقه شما
اگر امکان دارد سورس برنامه را برایم ارسال فرمایید تا در برنامه هایم به نام شما قرار بدهم
(نرم افزارهای مالی اداری)
پاسخ:
با عرض پوزش نرم افزار منبع باز نیست تا به راحتی در اختیار عموم قرار بگیرد .
چقدر خوب بود که آدرس وب سایت و نمونه کار خود رو می گذاشتید
با سلام و تشکر از برنامه خوبتون
برنامه بسیار زیبا و کاملی دارید اما یه سری باگ هنوز وجود داره که اگه ممکنه اولینش که رنگ روزهای تعطیل هست رو مرتفع کنید.
در قسمت تنظیمات قسمتی وجود دارد برای تغییر رنگ روزهای تعطیل اما هیچ تغییری در نمایش نمیدهد.
باز هم از برنامه خوبتون تشکر می کنم
برنامتون رو به خیلی ها معرفی کردم و حتی در شرکت ما همه از برنامه شما استفاده می کنند.
پوریا
سلام
برنامه جالب و زیبایی دارید ولی حیف که ناشناس مانده است .
من امروز فایل نصبی برنامه شما را گم کرده بودم کلی گشتم و به مغزم فشار آوردم تا توانستم وبلاگ شما را پیدا کنم .

خسته نباشید
پاسخ:
نظر لطف شماست . کافی است تا نام JvD را به خاطر بسپارید . تمامی برنامه های اینجا با پیشوند این حرف است .
منتظر نسخه جدید برنامه با ظاهر و امکانات متفاوت باید .
من هم مثل یکی دیگه از دوستان همین مشکل رو دارم:
سلام و خسته نباشی

رو نسخه 64bit ویندوز 7 اجرا نمی شه من .netFramework 4 رو دارم.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
پاسخ:
سلام. من خودم دارم روی نسخه 64 بیت استفاده میکنم و البته چنیدن نفر دیگه.
نسخه ویندوز 7 شما چیه ؟
اگه میشه دقیقا بفرمایید چه پیغام خطایی رخ میده ؟
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۶ هونام سنگ
سلام واقعا عالی بود من که خیلی از سایتت راضیم ممنونم ازت دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی