JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی

JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی
من جواد متولد 1369
نرم افزارهایی را که خودم درست کردم قرار می دهم.

دانلود تقویم شمسی نسخه 5.1 (JvD Calendar 5.1)

در این نسخه خطا ها مشکلات نسخه قبلی برنامه بر طرف شده .

همچنین یک بخش در قسمت تنظیمات قرار گرفته که  با انتخاب اون بخش می توانید تنظیم کنید که آیا برنامه در هنگام روشن شدن سیستم به صورت خودکار اجرا شود.

توجه : افرادی که نسخه 5 نرم افزار را دریافت کرده اند احتیاجی به دریافت مجدد شماره سریال ندارند و می توانند با همان شماره سریال برنامه را فعال کنند.

دانلوددانلود نرم افزار تقویم شمسی 5,1

نظرات  (۱۱)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۳ محمد دهباشی
با سلام نرم افزار خیلی جالب وکارامدی است در مقابل زحمتی که کشیده اید مبلغ فعال سازی بسیار ناچیز است شاید ما ایرانیها عادت به برنامه های مفت کرده ایم اون هم بخاطر نرم افزارهای کرک شده وقفل شکسته است که متاسفانه هیچ قانونی نیست که جلوی این کار را بگیرید در ضمن من در هنگام اجرا مشکلی داشتم که عکس پیغام خطا رافرستادم ولی متاسفانه جواب ندادید با تشکر محمد دهباشی از خراسان جنوبی شهرستان سرایان
پاسخ:
با تشکر از شما. متاسفانه ایمیلی از شما به بنده نرسیده. احتمالا آدرس ایمیل رو اشتباه نوشته اید. در صورت امکان یک بار دیگه بفرستید. دوستان دیگه هم میتونند مشکلات و نظراتشون رو از طریق بخش تماس با ما در وبلاگ و یا ارسال به آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارند.
jvd.sft@gmail.com
سلام.برنامه جالبیه.من کرکش کردم.متاسفانه برنامتون از لحاظ امنیتی ضعیفه.بزودی کرک برنامتونو میدم بیرون.
پاسخ:
با تشکر از لطفتون. این مسئله رو دوست خوبمون صمد هم مطرح کردند. و من هم پاسخ رو دادم.خوشحالم که وقت گرانبهاتون رو صرف نرم افزار من کردید. پاسخ شما در نظر قبلی داده شد.
ممنون.
جواد خان سلام من نسخه 5 رو خریداری کردم و بسیار هم خوب است . من فکر نمیکنم ملاغ آنقدر باشد که دوستان بخواهند استقبال نکنند . حتما قدرشناس هستند . من یه مشکلی که دارم من هر وقت که کامپوتر رو خاموش میکنم . برنامه از دسکتاپ پاک میشه و من باید دوباره راه انداری کنم . برنامه مشکی نداره تاربخ بدرستی نمایش داده میشه با تمام جزئیات فقط با خاموش شدن سیستم دیگه در دسکتاپ قابل نمایش نیست . ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز . ممنون از لطفتون
برای اینکه برنامه هنگام روشن کردن سیستم به صورت خودکار اجرا شود . کافی
است که یک شورتکات از برنامه رو درون فولدر startup ویندوز کپی کنید.
برای این کار به محل نصب برنامه برید و روی آیکون اجرایی برنامه کلیک
راست کنید و از منوی send to گزینه ی desktop رو انتخاب کنید. حال شما یک
شورتکات و یا میانبر از برنامه رو روی صفحه دسکتاپ خود دارید.
حالا باید این شورتکات رو در فولدر startup کپی کنید. برای دسترسی به این
فولدر به منوی استارت برید و منوی all programs در اینجا میتونید فولدر
startup رو پیدا کنید و اون شورتکات روی دسکتاپ رو به این فولدر انتقال
بدید.
با یک جستجو هم میتونید این فولدر رو پیدا کنید
با سلام
چرا ساعت دسکتاپ از نسخه جدید حذف شده و در ابزار برنامه نیست؟
پاسخ:
سلام . به دلیل نظرهایی زیادی که در این رابطه دریافت شد که در ویندوز 7 چنین قابلیتی به طور پیش فرض وجود داره و اینکه کیفیت ساعت دسکتاپ کم هست ف این بخش رو حذف کردیم.
برنامه های کاربردی زیادی وجود داره که میتونید دانلود کنید از اینترنت که سایدبارهای ویندوز 7 روی برای ویندوز اکس پی در اختیار شما میذاره . با یه جستجو به راحتی میتونید پیداشون کنید.
اگه لطف کنین ساعت رو اضافه کنید ممنون میشم چون برای یک ساعت یه ساید بار رو تو استارت آپ باید بذاریم که با اضافه کردن این امکان نیازی به اون ساید بار نیست و اونی که از ویندوز سون استفاده میکنه خوب میتونه این قابلیت رو غیر فعال کنه چون همه قابلیتهای این نرم افزار ممکنه یکجا با هم استفاده نشه ولی کامل بودن نرم افزار یه حرف دیگه هست از زحمتتون و این نرم افزار خوبتون ممنون تعریف نباشه ولی نمونه نداره و خیلی کارساز هست در ضمن کیفیت ساعت خوب و در حد ساید بار ویستا هست
پاسخ:
سلام . ممنون از لطفتون. ساعت در نسخه های قبلی برنامه وجود داشت و به دلیل نظرهای متعدد دوستان که می گفتند کیفیت ساعت پایین هست و ساعت در ویندوز سون وجود داره تصمیم گرفته شد که ساعت از برنامه حذف بشه.
با سلام
ممنون بابت برنامه.امیدوارم این آغاز کار شما باشه و برنامه های کاربردی زیادی طراحی کنید.
خسته نباشید
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۵ محرم خوش ترکیب
با سلام
برنامتون عالی بود ولی بعضی TextBox ها و ComboBox را ReadOnly کنی بهتر میشه
مرسی
پاسخ:
سلام.ممنون. بله چشم حتما .
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ پاساژ مجازی خرید آنی و آنلاین
سلام دوست خوبم حالت خوبه؟ اگه تمایل به تبادل لینک داری ما رو با نام :پاساژ مجازی خرید آنی و آنلاین لینک کن و خبر بده تا با افتخار لینک کنم ممنون میشم تایید کنی تا دوستان ببینن .
دم آدمای باحالی که نرم افزارشون پولی نیست گرم
یه نرم افزار تقویم توپ پیدا کردم رایگان رایگان شما هم دانلود کنین
http://parsi-soft.ir/


پاسخ : بله دست دوستان زحمت کشی که این برنامه رو تهیه کردن درد نکنه . دوستان می توانند از این برنامه خوب رایگان که امکانات مناسبی هم داره استفاده کنند.
از مسعود جان هم بابت معرفی این سایت متشکرم.
به منم یه سری بزنید.
سلام خدا خیرت بده
نرم افزار خیلی عالیه من نصبش کردم و تو وبلاگم برا دانلود گذاشتمش

اگه موافقی تبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام.ممنون. بگید که به چه نامی شما رو لینک کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی