JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی

JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی
من جواد متولد 1369
نرم افزارهایی را که خودم درست کردم قرار می دهم.

دانلود تقویم شمسی نسخه 8.2 (JvD Calendar 8.2)

برخی از مشکلات گزارش شده رفع شده است.





دانلود  رفتن به صفحه دانلود نرم افزار تقویم شمسی 8.2

دانلود   لینک کمکی دانلود نرم افزار تقویم شمسی 8.2


نظرات  (۸)

سلام ، وقتتون به خیر
میخواستم به نوبه ی خودم ازتون تشکر کنم ،،
چیزی که معلومه اینه که ، خیلی واسه این نرم افزار زحمت کشیدین
آپدیت کردنای نرم افزار هم گویایی ادامه ی زحماتتونه
واقعاً خسته نباشید ،، خیلی ممنونم ازتون

پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون از لطفتون
معذرت میخوام ، اینو یادم رفت بگم ،،
امکانِ نمایش رخداد روزانه ، به صورت کشویی ، ظاهر خیلی زیبایی داره
اگه ظاهر ِ "پنجره هشدار" ، از قسمت هشدار روزانه رو هم شبیه ی پنجره ی بالا کنید ، خیلی عالی میشه به نظرم ، (ظاهرش فقط ، نه اینکه لزوماً کشویی باشه) ، البته اگه امکانش هست :

http://uupload.ir/files/nc55_22.png

بازم ممنون از لطفتون
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون. حتما این مورد رو هم در نظر میگیرم.
سلام و تشکر به خاطر زحماتتون. 
در ویندوز 10 برنامه نصب نمیشه و بلافاصله بعد از یانکه اجازه ادمین رو می گیره و اوکی می کنم پیام زیر میاد:
http://cdn.persiangig.com/download/SEMdgQnMay/error.jpg/dl
لطفا پیگیری بفرمایید
پاسخ:
سلام.
ممنون  از گزارشتون. احتمال داره یوز شما ادمین نباشه.
میتونید روش زیر رو امتحان کنید.

http://adoos.ir/post-single.php?post_id=14

سلام
خسته نباشید بابت برنامه خوبت
در ویندوز 10 همراه با روشن شدن سیستم برنامه اجرا نمیشه
حتی شورت کات رو در فولدر استارت آپ هم قرار دادم ولی اجرا نمیشه و خودم باید برنامه رو اجرا کنم
سلام
اگه این مشکل اجرا نشدن برنامه همراه بالا اومدن ویندوز 10 رو حل کنی واقعا برنامه بینظیری میشه
ممنون
سلام یه نکته توی نسخه قبلی وقتی روی آیکن برنامه در Try کلیک میکردم برنامه هنگ میکرد داخل ویندوز 10 امیدوارم این مشکل برطرف شده باشه و یه مورد دیگه اگه امکانش هست یه متن از خصوصیات و ویژگی ها بهمراه توضیحات برنامه برای من اماده کنید وبرام ایمیل کنید تا اگه ممکنه و رضایت دارین برای سایت Fileniko.com ارسال کنم
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۴۷ سرباز سایبری 313

سلام

اقا دمت گرم کارت خیلی درسته انصافا

نوشتن همچین برنامه ای تنهایی کار سختیه موفق باشید

۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۰۵ امیررضا محرابی فر

سلام ...

خداقوت ...

این بهترین تقویمیه که تا حالا دیدم ....

و حاضرم برای پیشرفتش اگه خود شما موافقی یک محیط مدرن تر ui و ux بسازم ...

من درخدمتم ...

09157743681

پاسخ:
با سلام
ممنون از لطفتون.
خیلی خوشحال میشدم، اما برنامه نویسی ویندوز رو کنار گذاشتم و برنامه نویسی اندروید رو انجام میدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی