JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی

JvD Soft.:.:.بهترین نرم افزار های فارسی
من جواد متولد 1369
نرم افزارهایی را که خودم درست کردم قرار می دهم.


برنامه ویرایش شده :

مشکل در اوقات شرعی برای شهر های همدان و یزد حل شد . همچنین با درخواست یکی از کاربران فاصله بین تب های منوی اصلی و کاذبرد ها با منوهای انیمیشنی کمی بیشتر شده تا راحت تر بین آن ها سوییچ شود .

ویژگی های برنامه :
- نسخه جدید برنامه با زبان vb.net نوشته شده و با سیستم عامل های جدید ماکروسافت نظیر ویندوز 7 سازگار است .

- قرارگرفتن یک آیکون در کنار ساعت که به شکل تاریخ همان روز است  .
. برای مثال : اگر امروز دوم باشد آیکون برنامه به شکل 2 خواهد بود .
- نمایش تاریخ و رخداد و ... فردا در پنجره اصلی همچون تاریخ و اطلاعات روز جاری .
- قرارگیری تقویم ماهانه بر روی دسکتاپ با قابلیت تغییر رنگ روزها و نمایش روز های ماه قمری و میلادی در کنار تقویم .
- تنظیم ماه قمری به شیوه بسیار آسان ( برای جلوگیر از عقب یا جلو ماندن تاریخ در شرایط خاص ) .
- مبدل . برای تبدیل تاریخ قمری ، شمسی و میلادی به یکدیگر و تبدیل عدد به حروف فارسی .
- نمایش رخداد روز در بالن کنار آیکون برنامه . با تفکیک رویداد ملی ، مذهبی و جهانی در خطوط جداگانه .
- مدیریت کاغذ دیورای . برای قرار گیری تصاویر بر روی دسکتاپ .
. مدت زمان چرخش تصاویر برای ماندن در دسکتاپ به عنوان پس زمینه در اختیار کاربر بوده و می تواند بین چند ثانیه تا
 چند ساعت در چرخش باشد.
. تغییر تصاویر پس زمینه به صورت کاملا خودکار .
. سازگار با فرمت های مختلف برای تصاویر .
. سازگار با کیفیت ها و اندازه های مختلف برای تصاویر .
. امکان انتخاب تعداد نامحدود تصویر برای جابه جایی در پس زمینه .
. قابلیت انتخاب نحوه قرار گیری بر روی میزکار . ( Stretch , Tile , Center )
- جدید ترین تغییرات سالنامه ایرانیان .
- اطلاعات . که اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاریخ های قمری ، شمسی و میلادی و مبدا آن ها در اختیار شما قرار میدهد .
- ساعت . یک ساعت آنالوگ ( عقربه ای ) بر روی دسکتاپ شما قرار میگیرد . با قابلیت تغییر پوسته .
- تقویم ماهانه . نمایش تقویم به صورت ماهانه . با قابلیت پرش به ماه های و سال های مختلف .
- اوقات شرعی . دارای شهر های مختلف با تفکیک  استان . (بیش از 350 شهر )
. هنگام فرارسیدن اذان به انتخاب شما هشدار اذان داده می شود. با جدید ترین تفکیک های استانی . ( استان البرز )
. قابلیت اضافه کردن شهر های جدید تر و ویرایش آن ها و  اضافه شدن نیمه شب شرعی به برنامه .
- و امکاناتی دیگر نظیر : نمایش فصل جاری به همراه عکس ، رفتن تاریخ به حافظه موقت کلیپ بورد به اشکال مختلف ،
ساعت جهانی با تفکیک کشور و شهر ، روز شمار ، در چه سالی به دنیا آمده اید(مثال: خرگوش ) ، تعیین زمان نصب ویندوز ،
اطلاعات در مورد کانکشن و اطلاعات آخرین اتصال به شبکه ، جستجوگر رخداد ، نمایش روز های تعطیل به رنگ متفاوت ، هشدار
روزانه و ...

توجه : برای استفاده از این نسخه ی برنامه باید مایکروسافت دات نت فریم ورک 3.5 یا بالاتر بر روی سیستم تان نصب باشد ؛ در ضمن افرادی که از ویندوز ۷  استفاده می کنند احتیاج به نصب هیچ برنامه ی اضافی ندارند .

با توجه به نظر های گذاشته شده . ممکن است برنامه روی بعضی از ویندوز های  ۷ کار نکند .

البته با توجه به نظر یکی از دوستان در یکشنبه 12 دی1389 ساعت: 12:51 توسط:تندر

باتشکر من همین برنامه را هم درویندوزسون 32 بیتی وهمدرویندوزایکس پی نصب نمودم ایرادی ندشت اگ ممکنه دربرنامه پخش اذان راهم بگنجانید .

و : سه شنبه 21 دی1389 ساعت: 11:18 توسط:امیر

سلام کی میگه رو 7 کار نمیکنه میرین ویندوز های قلابی رو میگیرین همینه دیگه.مین رو 7 تست کردم خوبم کار میکنه . ... .

احتمالا سیستم دوستان کمی ناسازگار است یا نسخه وریم ورکشون مشکل داره .

 

دانلوددانلود نرم افزار تقویم شمسی ۴

دانلود فونت استفاده شده در برنامه

تغییرات سالنامه ایرانیان :با توجه به رویکرد شورای فرهنگ عمومی و شورای انقلاب فرهنگی در تصویب مناسبت ها در تقویم رسمی کشور ، بخشی از
 مناسبت ها به متن تقویم و بخشی دیگر به ضمیمه تقویم اختصاص یافته است .
5 مناسبت از تقویم حذف شده اند که یا مناسبت های مهم تری نسبت به آن ها وجود داشته یا موضعیت خود را از دست داده بودند یا
متولی برای پیگیری نداشته اند .

مناسبت های اضافه شده به تقویم


روز نام دلیل اضافه شدن
12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس سالروز شهادت رئیس علی دلواری
29 دی روز غزه پیشنهاد دولت و مجلس
9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به دلیل حماسه آفرینی مردم در جریان انتخابات سال 88
31 خرداد روز بسیج اساتید سالروز شهادت مصطفی چمران
21 فروردین روز هنر انقلاب اسلامی سالروز شهادت سید مرتضی آوینی
4 خرداد روز مقاومت و پایداری به دلیل شهادت مردم شهر دزفول در دوران دفاع مقدس و روز دزفول


مناسبت های حذف شده از تقویم


روز نام دلیل حذف شدن
17 اردیبهشت روز ملی اسناد به دلیل ادغام شدن سازمان اسناد با کتابخانه ملی
25 خرداد روز گل و گیاه به دلیل وجود روزهای درختکاری و طبیعت در تقویم
30 شهریور روز گفتگوی تمدن ها  به دلیل نداشتن متولی برای توجه به این مناسبت
20 مهر روز اسکان معلولان و سالمندان به دلیل وجود روز مشابه برای سالمندان و معلولان در تقویم
5 دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله به دلیل وجود روزهای مشابه با همین موضوع در تقویم


تصاویری از محیط برنامه :


نظرات  (۳۲)

با سلام و خسته نباشید ، نرم افزار خوبی هست ولی روی ویندوز 7 ،64 bit ، کار نمی کند . با تشکر
پاسخ:
حتما پیگیری میکنم و به محض بر طرف کردن در سایت قرار داده میشود . ممنون
به نظرم برنامه برای اجرا در ویندوز 7 دچار مشکل شده . اگه کسی تونست توی ویندوز 7 نصب کنه اطلاع بده.
سلام
نرم افزارت از راسخون امروز دانلود کردم واقعا بی نظیره
بخصوص قسمت هشدارش چون نرم افزارهای دیگه پنجره باز میکنه اما نرم افزار تو در منوی پایین صفحه هشدار میدهد که این خیلی نیازم بود
میخواستم درخواست کنم یک بازی دوز حرفه ای طراحی کنی
باتشکر
با سلام و تشکر
متاسفانه روی ویندوز 7 نسخه ی 64 بیت اجرا نمیشه!
سلام دوست عزیز
برنامتون رو نصب کردم
ویندوز من 32 بیت 7 هست
کلا برنامه بالا نمیومد
هیچ کدوم از منو ها بالا نمیومد
حتی صفحه اصلی هم نشون داده نمیشد
ممنون میشم پیگیری کنید
سلام دستت درد نکنه ولی همونطور که دوست قبلی گفت روی ویندوز 7 64بیت کار نمیکنه.
با سلام
فکر کنم مشکل برنامه تو ویندوز سون به علت فایل setup یا install اون باشه.
توصیه میکنم از smart installer استفاده کنین که با تمام نسخه های ویندوز سازگاره.
جدیدترین نسخه 5.3 هستش که تو اینترنت پیدا میشه.
نرم افزارتون هم عالیه.به امید پیشرفت بیشتر
سلام
برنامه تون رو نتونستم در ویندوز 7 32 بیت نصب کنم. از VB و .NET ایراد میگره.اما من .NET دارم
سلام . با تشکر از زحمات شما . توی ویندوز 7 نسخه 32 بیت مشکل داره .
کلا با ویندوز 7 مشکل داره
کلاً با ویندوز 7 سازگار نیست.
باتشکر من همین برنامه را هم درویندوزسون 32 بیتی وهمدرویندوزایکس پی نصب نمودم ایرادی ندشت اگ ممکنه دربرنامه پخش اذان راهم بگنجانید
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ فرهاد ایمانی
با سلام
متاسفانه من روی ویندوز هفت dotnetframework 4 را نیز نصب کردم و بازهم نرم افزار اجرا نشد.
شما باید سورس آن را روی ویندوز هفت کامپایل نمائید تا خروجی شما برای ویندوز هفت قابل اجرا باشد.
موفق باشید
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ فرهاد ایمانی
با سلام
یکی دیگر از اشکالات بسیار اساسی که نرم افزار شما دارد این است که روزهای تعطیل را در تقویم ماهیانه داخل خود نرم افزار(نه روی دستکتاپ) با توجه به اینکه رنگ روزهای تعطیل را قرمز تعریف میکنیم باز هم بصورت قرمز رنگ نشان نمیدهد.
این موضوع باعث آن میشود که نتوان برای یک ماه برنامه ریزی کاری کرد.
سلام عزیز.
برنامه توی ویندوز سون 64 بیتی اجرا نمیشه.
مشکل از ویندوز نبود.
با سلام تشکر از زحمت جنابعالی
خیلی خوب هست
ولی روی win 7 x64 کار نمیکنه
روی xp و win 7 x86 نصب کردم و لذت بردم
با سلام
برنامه بسیار عالی است

یه ایراد کوچیک : وقتی تاریخ سیستم رو عوض میکنی برنامه آپدیت نمیشه مگر اینکه یکبار خارج بشیم و دوباره وارد شیم
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۴ اثنی عشری
سلام
برنامه تقویم خیلی جالب بود ولی یک مشکل من دیدم که با تغییر تاریخ سیستم (برای کامپیوترهایی که ممکنه چند روز بدون خاموشی روشن باشند) تاریخ برنامه شما عوض نمی شه!!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۵ علی فهیمی
سلام خدمت شما دوست عزیز

نرم افزار خیلی عالی ایجاد کردید که نسبت به نسخه های قبل واقعاً بهتر شده . فقط چند نکته رو می خوام متذکر بشم که نظر شخصی خودمه :
1- اول این تغییر رنگ تقویم دسکتاپ مشکل داره و رنگها عوض نمی شن ، روی ویندوز سون 32 بیتی تست کردم .
2- بهتره ضمن استفاده از احادیث حضرت محمد(ص) از گفتارهای حضرت علی (ع) و همین طور سایر بزرگان هم استفاده کنید . نحج البلاغه همیشه منبع خوبی از پندهاست که ترجمه خیلی خوبی شده و دلنشین هم هست.
3- خیلی عالی میشه اگر مناسبت ها و جشن های باستانی ایرانی رو هم به تقویم اضافه کنید . خیلی از برنامه های دیگه فارسی هستند که تقویم استاندارد رو استفاده می کنن ، همیشه خوبه یه برگ برنده نسبت به بقیه داشت . البته میشه این گزینه رو به عنوان یه آپشن در برنامه قرار داد.

و مسئله آخر این که برای شما آرزوی موفقیت می کنم . امیدوارم شاهد پیشرفت شما باشیم .
سلام کی میگه رو 7 کار نمیکنه میرین ویندوز های قلابی رو میگیرین همینه دیگه.مین رو 7 تست کردم خوبم کار میکنه.دمت گرم.
با سلام. من نرم افزار رو روی ویندوز win 7 x86 نصب کردم و کاملا راضی هستم. بابت نرم افزار متشکر.
راستی اگه بتونید شکل نمایش تقویم روی دسکتاپ رو مثل ورژنهای قبلی بصورت واضح تر نمایش داده بشه (بدون استوک دور اعداد) یا اینکه تاریخ همون روز رو بصورت بزرگ در گوشه دسکتاپ نمایش بده و احادیث و مناسبت های اون روز زیر عدد بصورت زیر نویس نمایش داده بشه، عالی میشه. ممنون
برا منم کار نمی کنه win xp این Microsoft_NET_Framework_4.0 نصب کردم بازم کار نکرد
سلام دوست عزیز.

ممنون از برنامه زیباتون. فقط 2 نکته:

- تقویم خورشیدی میشه solar calendar نه sun calendar !
- برنامه با تغییر تاریخ سیستم، تغییر نمیکنه. بهتره هر چند ثانیه یکبار تاریخ سیستم رو چک و تاریخ رو در برنامه refresh کنید.

با تشکر
سلام
خسته نباشی برنامه بسیار عالیه اما قسمت اوقات شرعی ناقصه
مثلا شهرهای استان یزد رو نداره
لطفا درست کن والا برنامتو پاک میکنم
موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست عزیز . سلامت باشی .
چرا, شهرستان های استان یزد هست :
ابرکوه - اردکان - اشکذر - بافق - تفت - طبس - علی آباد - مهریز - میبد - یزد

اگر هم منظورتون جاهای دیگه هست . میتونید طول و عرض جغرافیایی اون مناطق رو برای ما بفرستید تا در نسخه ی جدید برنامه قرار دهیم . گرچه خودتون هم میتونید شهر های دیگری رو به برنامه اضافه کنید .
اگر دوستان دیگه می خواهند که شهرشون در برنامه ( در قسمت اوقات شرعی )
قرار بگیره . میتونند اسم شهر و استان و طول و عرض جغرافیایی رو برای ما بزارند که ما در نسخه بعدی برنامه قرار بدیم .
خیلی آقایی . برنامه تم خیلی مامانه .وب تم یلی توپه .بازیهاتم خیلی سالاره .در کل دست گلت درد نکنه.
با سلام
دستت درد نکنه برنامه خوبیه ولی از دیروز تاریخ هجری قمری قاط زد و یک روز جلو افتاد.
موفق باشید.
پاسخ:
بله درسته خودم هم متوجه شدم .
* به تنظیمات برنامه دست نزنید . و در قسمت تنظیم ماه قمری تغییری ایجاد نکنید .
این مشکل مربوط به دات نت هست که تاریخ را حساب می کند و به طور حتم در پایان ماه قمری وضعیت به حالت عادی بر می گردد .
برای نسخه بعدی برنامه حتما تدابیری اندیشیده میشه تا چنین مشکلی پیش نیاد.
با سلام

من برنامه را روی Win XP SP2 نصب کردم اما موقع اجرا error می دهد ! برنامه نت فریم ورک 1و2و3و3.5 را نیز نصب کرده بودم .

من که نفهمیدم چرا موقع اجرا error می دهد اگر شما می دانید لطفا مرا راهنمائئ فرمائید.

با تشکر
پاسخ:
سلام
راستش فقط با گفتن اینکه یه Eroor رخ داده من نمیتونم بگم که مشکل از کجاست .
پس کد یا عکسی از پیغام خطا را برای من بفرستید تا راهنماییتون کنم .
برنامه کاملا روی تمام ویندوز های Xp سازگار هست .
با سلام

دست شما درد نکنه، مشخص که زحمت زیادی کشیدین...پس خسته نباشین ...نرم افزار خوبیه ولی چند تا نکته رو جهت رفع نواقص و تکمیل عرض می کنم:

امروز 22 بهمن 89 بود که من این تقویم رو دانلود و نصب کردم .... ضمن تبریک این ایام.... دیدم که نوشته:« پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی (1364 ه.ش)» که این باید اصلاح بشه به 1357 ه.ش

دوم اینکه شما جستوجوگر رخداد قرار دادید تا پیدا کردن یک رخداد کار راحتی باشه ولی علاوه بر اینکه فیلدهای روز و ماه و و رخداد به خوبی کار نمیکنند مثلا روز 17 ربیع الاول (3/7)، در رخداد های مذهبی رو وقتی در فیلدهای مربوطه قرار میدی هیچی نشون نمیده (میلاد حضرت رسول(ص)) ...... و در ضمن یک رخداد رو باید هم براساس تاریخ هجری و هم شمسی و حتی شاید میلادی نشون داد حتی با ذکر روز مثلا شنبه

به نظرم این قسمت از کارتون (جستوجوگر رخداد) رو اصلا خوب کار نکردید و نیاز به یکسری تغییرات اساسی داره....با کمال میا حاضرم کمکتون کنم

بقیه موارد هم زیاد دقت نکردم ...... درکل خیلی عالیه ....ممنون از زحماتتون..... منتظر ورژن جدید هستیم....
آقا جواد سلام.من ویندوز 7 64 بیت دارم.روش اجرا نمیشه.تو رو به قرآن این مشکل رو حل کن.بعد از این همه وقت یه تقویم خوب فارسی اومده اونم که روی 7 جواب نمیده.خواهشا سریع اقدام کن
پاسخ:
سلام دوست عزیز . این مشکل ویندوز 7 روی بعضی از ویندوز ها مشکل داره و فعلا کار خاصی از دست من بر نمیاد .
البته من سعی دارم دارم کاری کنم که در نسخه بعدی به هیچ وجه اینگونه مشکلات وجود نداشته باشد .
من نمیتونم بیشتر از 2000 حرف براتون بنویسم برای همین به شما ایمل خواهم زد
پاسخ:
بله . منتظر ایمیل شما هستم .
سلام من به شما ایمیل زدم , اما نمی دونم شما در یافت کردید یا نه ! منو در جریان بزارید ممنون میشم.
پاسخ:
بله . فکرکنم دریافت کردم و پاسختون رو هم دادم .
سلام من چیزی دریافت نکردم لطفا به من ایمیل بزنید من بارها بهایمیل شما ایمیل زدم ژاسخی نگرفتم :) ممنون میشم من حتا شما رو در مسنجر اد کردم اما ژاسخی نگرفتم . نیاز به برنامه شما و تصیح کردن مشکلات برنامه برام مهم است.
پاسخ:
چند مدتی بود که برای ایمیل هام یه مشکلی ژیش اومده بود .
پاسخ : متاسفم از این بابت . اگه ممکن است ایمیل خود را یک بار دیگر بفرستید .
jvd.sft@gmail.com
واقعا کدنویسی اش مال خودته ؟
فوق العاده عالی بود .

می شه بگی با چه نرم افزاری برنامه نویسی کردی ؟
پاسخ:
بله . ممنون.
با زبان VB.Net نوشتم . Microsoft Visual Studio

به زودی نسخه جدید برنامه هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت . (شاید آخرین نسخه.)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی